Yu-Gi-Oh! United Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovRSS FeedPrijava



Nacetov nemški Yu-Gi-Oh! kotiček - Koriščenje efektov DW-jev

 
Odgovori na to temo    Yu-Gi-Oh! United Seznam forumov » Razno, ostalo Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
Nacetov nemški Yu-Gi-Oh! kotiček - Koriščenje efektov DW-jev
Avtor Sporočilo
nace
Moderator foruma


Pridružen/-a: 27.08. 2009, 12:24
Prispevkov: 991
Kraj: Ptuj

Prispevek Nacetov nemški Yu-Gi-Oh! kotiček - Koriščenje efektov DW-jev Odgovori s citatom
Nacetov nemški Yu-Gi-Oh! kotiček
Članek 3 – Dark World – Koriščenje efektov Dark World pošasti


Z zamudo skoraj dveh tednov prihaja novi članek iz rubrike Nacetov nemški Yu-Gi-Oh! kotiček! Kot vedno bom tudi tokrat prevajal nemški članek. Avtor tega je moj najljubši nemški kolumnist, Nimrod Hellfire. Ta članek bo nadaljevanje prejšnjega – osnovna tematika bodo Dark Worldi, novi achetype, katerega temne legije že trkajo na vrata. Če smo še natančnejši, se bom danes ubadal konkretno z izbiro tech-kart za ta deck.

Ko želimo sestaviti Dark World deck, smo najprej postavljeni pred nalogo najti čimbolj učinkovite discard-mehanike. Obstaja le malo kart, ki nam omogočajo koristiti efekt Goldda & Co., kajti preprosto odvreči z Raigeki Breakom ne gre, ker je to cost in ne discard-efekt. V nadaljevanju bomo zato najprej šli skozi vse možnosti.



Dark World Lightning

Eno karto uničiti, eno odvreči in pri tem koristiti efekt Dark Worlda. Sliši se kot soliden +/-0. Uničiš nasprotnikov backrow, nato pa neovirano igraš sovjo igro. A je en problem: v trenutnem metagame-u se skoraj da ne igra backrowa. Še huje: velik del nasprotnikovega backrowa je celo chainable. In če je karta, targetirana z bliskom, chainana, je spell ne uniči in si s tem zapravimo discard-opcijo. Običajno to pomeni card disadvantage v vrednosti -1. Tudi setane pošasti bomo le redko dobičkonosno odstranili, saj leži na polju setan običajno le kakšen Sanagan ali pa Dandylion.

Po drugi strani pa lahko ta karta še posebej v kombinaciji z Grapho z lahkoto onesposobi defenzivno usmerjene backrowe. Ker so karte, kot sta Bottomless Trap Hole in Dimensional Prison, še najbolj nevarne za Dark Worlde, si Lightning smiselno zasluži vsaj mesto v side-decku. V mainu pa bi igral en, kvečjemu 2 komada. V aktualni meti se najde le malo kart, ki bi celjale za dovolj dober cilj za Dark World Lightning.


Dark World Dealings



Prav tako kot Dark World Lightning se tudi Dark World Dealings na prvi pogled zdi več kot uporabna karta. Eno vleči, eno odvreči in pri tem koristiti efekt: +/-0. Zraven tega pa Dealingsi skrbijo tudi za hitrost decka. Prav tako nam nasprotnik težko prekriža načrte s tem, da kaj chaina. Toda: tudi nasprotnik sme vleči in odvreči karto. V najhujšem primeru discarda karto za +1 efekt, kot sta to npr. Dandylion ali Mezuki, v najboljše primeru pa na graveyard pošlje pač neko karto, ki je v tistem trenutku ne potrebuje(npr. Wulf, Lightsworn Beast). Kakor koli to dejstvo obračamo, v vsakem primeru bo nasprotnik od igranja te karte porfitiral.

Seveda gre še huje. V absolutno najhujšem primeru tudi naš nasprotnik igra Dark World deck in ko na podlagi našega efekta odvrže karte, kot sta Goldd in Silva, lahko kar scoopamo. V mirror matchu bo zatorej Dark World Dealings skoraj vedno dead karta. Tukaj lahko argumentiramo, da je ta karta pri nasprotniku prav tako dead in se s tem ustvari neko ravnovesje. Toda kaj storiti, če je nasprotnik to karto ravno iz tega razloga v svojem decku pogrešil? Potem ima v tej igri odločilno prednost in bo z veliko verjetnostjo zmagal. Nauk zgodbe: tem bolje se Dark Worldi vključujejo v meto, tem manj se splača igrati Dark World Dealingse.


Card Destruction


Card Destruction ima v osnovi enako slabost v mirror matchih kot Dark World Dealingsi. Nima pa negativnega učinka, da bi nasprotnikov hand v vsakem primeru izboljšala, četudi je to morebiti pogosto primer. Velika prednost te karte je, da lahko naenkrat odvržemo več kot samo eno Dark World pošast in nam s tem generira card advantage v vrednosti +1, +2 ali celo več. Ta lastnost jo kljub preteči nevarnosti mirror matcha naredi skorajda nepogrešljivo. Med drugim pa ima tudi zelo velik kombo-potencial z Deck Devastation Virusom.


The Cheerful Coffin


Na tem mestu moram najprej narediti malo reklame za to karto, kajti ne uživa ravno najboljšega slovesa. The Cheerful Coffin nam (skoraj) vedno ustvari -1. To je zelo velika slabost, ki je ne smemo podcenjevati.

Kljub temu pa ima karta nekaj prednosti, ki bi lahko pripeljale do tega, da bodo nekateri igralci posegli nazaj po vsaj enem eksemplarju le-te. Najpomembneje: podobno kot pri Card Destructionu lahko discardamo več kot samo eno Dark World pošast. To jo predvsem v buildih z veliko pošastmi naredi precej zanimivo. Druga prednost je, da je Cheerful Coffin edina karta, ki jo lahko igramo popolnoma neodvisno od nasprotnika. Ne rabimo trepetati, da bo tudi on odvrgel Dark Worlda. Ne rabimo čakati, da nekaj seta. To jo naredi izjemno stabilno. Kdor je v zameno za to konstantnost pripravljen v zakup vzeti nekaj card disadvantage-a, je to prava karta zanj.


Dragged Down into the Grave



Ta skoraj povsem pozabljena spell karta trenutno doživlja pravo prebujenje. Preprosto setamo vse spell- in trap-karte, da nam v roki ostanejo samo Dark Worldi, potem pa jo aktiviramo. S tem se takoj aktivira še efekt naše pošasti, pa še nasprotnikov roko si lahko ogledamo. Če se v le-tej nahaja kakšna karta, ki bi ogrozila na številni backrow (Heavy Storm), jo preprosto odvržemo in se s tem hkrati rešimo tudi morebitnega disadvatange-a ki bi ga ta karta lahko povzročila. Prav tako zdaj poznamo nasprotnikove alternative in jih z lahkoto izigramo. S sinergijo, ki jo Dragged Down into the Grave ustvarja z Mind Crushem in Trap Dustshootom, lahko nasprotnikov hand z lahkoto kontroliramo ter manipuliramo.

Kot negativno lahko omenimo, da je za dobro delovanje karte potrebno igrati veliko pošasti, zaradi česar ni ustrezna za vse builde. Sicer pa Dragged Down into the Grave trenutno spada med najboljše discarderje.


Dark Deal


Dark Deal je vedno zanimiv takrat, ko nasprotnik igra veliko normal spell kart. Tako kot pri Dragged Down into the Grave moramo tudi tukaj imeti v roki samo Dark Worlde, da karta deluje, kot se spodobi. Še ena podobnost z omenjeno karto je ta, da lahko tudi pri Dealu setamo vse karte, ne da bi se bali Heavy Storma. Igro lahko spravimo celo tako daleč, da z Dragged Down into the Grave ne discardamo spellov in s tem nasprotnika skorajda prisilimo, da jih aktivira. Monster Reborn, Dark Hole, Mind Control. Njegove najmogočnejše karte naenkrat obrnemo proti njemu. Najpomembneje pa je, da nam Dark Deal omogoča izkoriščanje popolnega potenciala, ki se skriva v Dark Worldih – njihovih drugih efektov, ki jih lahko aktiviramo le, če nam jih je discardal nasprotnik.

Velik problem je odvisnost od nasprotnika. Ako ta ne igra oz. igra zelo malo normal spellov, nam karta popolnoma neuporabna obvisi v backrowu. Proti Monster Mash deckom npr. je karta povsem dead. Po drugi strani pa je karta več kot odlična v mirror matchih, negira namreč vse zgoraj predstavljene karte. Zatorej sklepam, da bo Dark Deal postal bolj ko ne karta za side deck.


Morphing Jar



V osnovi za to karto velja že to, kar je bilo rečeno za Card Destruction. Zanimiva pa postane takrat, ko setamo veliko backrowa in si lahko zato priigramo veliki card advantage. Pri "veliko backrowa" pa spet takoj pomislimo na Dragged Down into the Grave in Dark Deal. Prav tako se tudi tukaj ustvari veliki kombo-potencial z Deck Devastation Virusom.
Slabost Jara je, da ga izkušeni igralci lahko običajno brez večjih težav readajo in posledično igrajo okoli njega. Zapravi nam tudi tako pomembni normal summon, ki ga želimo porabiti za Grapho. Dodatno pa je karta še relativno počasna, zato Dark World deck potrebuje kar nekaj časa, preden se lahko kompetitivno vključi v igro. Toda kakor koli gledamo, je potencial ustvarjanja advatage-a, ki ga ima ta karta, enormen. Osebno menim, da se bo posoda znašla v približno polovici Dark World deckov.


Fabled Raven



Vran je v bistvu boljša različica Cheerful Coffina. S tem, ko ostane na fieldu, ne naredi minusa, ampak ohrani izenačenje. V kombinaciji z Beiige, Vanguard of Dark World in Goldd, Wu-Lord of Dark World zelo hitro pridemo do LV7 in LV8 synchro pošasti, ne nazadnje je Raven tuner. Med drugim želimo pogosto discardati več kot le eno pošast, zato je v mojih očeh Beiige v prednosti pred Golddom. Poleg tega lahko Beiigez normal summonom postane Grapha, česar Goldd ne zmore. Ampak pustimo to na strani. Pomembno je tudi omeniti, da imamo s Fabled Ravenom LIGHT pošast. Tako imamo skupaj z Veilerjem, ki je igram praktično povsod, dobro podlago za integriranje Black Luster Soldier – Envoy of the Beginninga.

Slaba stran vrana je kor pri Morphing Jaru ta, da porabi normal summon. Prav tako je tudi ena redkih kart v Dark World decku, ki ga lahko zaustavi nasprotnikov Effect Veiler – s tem se efekt pogosto niti uspešno ne resolva. Na našo žalost je Veiler trenutno zelo pogosto igran. Če bi recimo pogrešili Ravena in Tour Guide from the Underworld, bi bili nasprotnikovi Veilerji dead karte.

Še en problem, ki ga ima ta karta je, da je občutljiva na Solemn Warning. Večina igralcev zadnje čase teži k temu, da techajo zgolj enega Fabled Ravena.


Gate to the Dark World



Ta karta je trenutno daleč najboljši discarder in jo definitivno igramo v treh izvodih. Pika.


Brron, Mad King of Dark World


Brron je zelo zanimiva karta, ker je lahko še posebej v mirror matchu zelo uporabna. S svojim visokim napadom je kos skoraj vsakemu LV4 ali manj Dark Worldu. V trenutni meti se med drugim igra tudi veliko low-attack pošasti, ki jih z lahkoto povozi: Earth, Venus, Tour Guide, Sangan… Praktično nič ga ne more ustaviti. Z boostom field-spella ima kar celih 2100 napadalnih točk. Kot normal summon lahko hitro postane Grapha. Če povzamemo – same dobre lastnosti.

Kar pa je problematično, je to, da Brron ne ustvarja card advantage-a, ampak v običajni situaciji le izenačenje. Kljub temu je dober beatstick, ki ga v enem izvodu lahko mirno igramo.


Mind Crush



Mind Crush lahko, če narobe ugibamo, discarta karto. S tem je usposobljena za aktivacijo efektov naših Dark World pošasti. Sicer še vedno ustvari -1, toda tudi ta del efekta nam naj vedno ostane v spominu. Podobno kot pri Dragged Down into the Grave in Dark Dealu pa ta trik deluje zanesljivo le, če v roki držimo le Dark Worlde. Dodatno ima karta še veliko sinergijo z Dragged Down into the Grave, Trap Dustshoot in Deck Devastation Virus. Vsaj ena bi se morala najti v čisto vsakem Dark World decku, večina bo pa najverjetneje igrala kar dve.


Dark Smog



Dark Smog sicer pride komaj s Photon Shockwave edicijo, toda kljub temu bi jo bilo dobro že sedaj imeti pred očmi. Na neki način bodo Dark Worldi s to karto dobili svojega D.D. Crowa, čigar efekt bodo lahko znova in znova izkoriščali. Sporu in Dandylionu bo to povzročilo resne težave. Tudi izjemno slab match-up Dark Worldov z Monarchi(na tem mestu mi preprosto verjemite na besedo) bo s tem postal rešljiv problem. In četudi iz nasprotnikovega graveyarda ne banishamo nič pomembnejšega, še vedno lahko aktiviramo efekt lastne pošasti. Kako dobra bo karta v mirror matchih, ne bom niti pojasnjeval. Dark Smog bo ta theme-deck povzdignil na povsem drugi nivo ter ga naredil stabilnejšega in izboljšal njegove slabe match-upe. Vsaj eno kopijo te karte bi morali stisniti kar v main deck.

Ker pa je Dark Smog continuous trap karta, nam v misli takoj pade dejstvo, da je Mystical Space Typhoon, karta ki perfektno izigra naš trap, od septembra dalje dovoljen v treh izvodih. To je seveda res. Toda ta Typhoon zdaj več ne more biti uporabljen za toliko pomembnejši Gate to the Dark World. Dark Smog torej na nek način prevzame tudi vlogo Bait Dolla.


Tako. To bi bile bolj ali manj vse pomembne karte, ki nam omogočajo aktivacijo in koriščenje efektov Dark World pošasti. Vsaka izmed njih ima svoje specifične prednosti in slabosti. Glede na to, kateri build igramo in na katere nasprotnike naletimo, je posamezna karta boljša oz. slabša. Nekatere imajo visok kombo-potencial, nekatere so stabilnejše. Od tu naprej leži na vsakem posamezniku, da oceni metagame in posledično v deck integrira aktualno najprimernejše karte. To pa prav tako pomeni, da so Dark Worldi glede buildanja zelo fleksibilni in zato zelo nepredvidljivi. To dejstvo decka ne naredi manj nevarnega.
Za katero pot se boste odločili vi?

S tem smo pri koncu 3. članka iz Nacetovega nemškega Yu-Gi-Oh! kotička. Na tem mestu bi se še enkrat opravičil za zamudo le-tega. Prav tako bom od sedaj naprej pisal mesečno, kajti preprosto ne najdem časa za rednejše prevajanje. Upam, da ste uživali v branju!

Vaš
Nace "nace" Zavrtanik Smile

_________________
26 Okt 2011 12:59 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:    
Odgovori na to temo    Yu-Gi-Oh! United Seznam forumov » Razno, ostalo Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.